Wild Life

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Searching..

    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. - Pagina 2 Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba di 06 jul 2010, 15:41

    Simba keek op toen Toon er aan kwam. Een siddering van woede ging door hem heen. 'Ik liet mijn dochter net gaan, totdat jij op kwam dagen' gromde Simba kwaad. Hij zag hoe Toon Flame aan viel. Die zou het er vast niet bij laten dacht Simba. Hij keek naar Kiara, die leek erg op haar gemak bij die Toon. Simba zuchtte en liep hoofdschuddend weg. Hij had het wel gezien hiero, en Kiara zou toch niet met hem mee gaan.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. - Pagina 2 Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame di 06 jul 2010, 15:44

    Flame was weggelopen, maar niet zo ver dat ze Toon niet had horen aan komen. Ze werd geslagen door zijn scherpe nagels, en vast gegrepen. Hij beet best wel hard in haar nekvel. Flame brulde kwaad. Flame schopte met haar achterpoten tegen Toon, en duwde hem van zich af. 'Blijf met je poten van me af' gromde ze kwaad richting Toon. 'Hou jij je vriendinnetje maar in de gaten, en laat haar maar niet meer in de buurt van Baltimore komen' Siste ze. Haar haren waren omhoog, en haar staart swiepte dreigend heen en weer. Ze gaf met haar vlijm scherpe nagels een klap terug naar Toon. Toon's gezicht zat daardoor onder het bloed nu. Flame draaide haar rug om naar het groepje. 'Zoek het uit' bromde ze tussen haar tanden door, en ging er vandoor.

    [ topic opnieuw uit *smile*}
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. - Pagina 2 Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara di 06 jul 2010, 18:05

    Kiara zag Toon over haar heen springen en hoorde hem boos naar Flame en Simba brullen. Hij schreeuwde eerst naar haar vader en gaf haar toen een neusje. Kiara zag hem daarna naar Flame uit halen en haar bij haar nekvel pakken. Blijkbaar betekende ze veel voor Toon anders zou hij het vast niet doen. Kiara hoorde haar vader tegen Toon schreeuwen. "Ophouden nu! Of je het wil of niet pap ik hoor bij Toon en ik hou van hem." Nadat ze dat zij zag ze haar vader weg lopen. Flame hoorde ze nog dreigen naar Toon dat hij haar maar uit de buurt van Balt moest houden. Flame haalde ook naar Toon hij zat nu onder het bloed.
    Toon
    Toon
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 95
    Punten : 599

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfamannetje]
    Leeftijd: 5 years
    Partner: ♥You look at an happy single♥

    Searching.. - Pagina 2 Empty Re: Searching..

    Bericht  Toon di 06 jul 2010, 18:12

    Toon brulde woest naar Simba. "Jij hebt niets over haar te zeggen! niet meer!" Spuugde hij eruit. Flame duwde hem van haar af maar toon proefde het bloed in zijn mond dus wist hij dat hij haar goed had geraakt. Toen hij de krab in zijn gezicht niet meer kon ontwijken voelde hij bloed stromen van zijn kaak. Hij legde zijn poot er even op en likte daarna zijn poot af. De leeuwin was zo zwak om weg lopen. "Baltimore moet uitkijken. Hij is meschien ouder maar niet sterker meisje." Riep hij haar na. Balt was kleiner dan toon doordat het een kleiner ras was dus toon zou het kunnen gaan winnen. Hij wandelde terug naar Kiara en gaf haar een likje.

    Gesponsorde inhoud


    Searching.. - Pagina 2 Empty Re: Searching..

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 26 apr 2024, 12:25