Wild Life

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Searching..

    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Searching..

    Bericht  Simba zo 04 jul 2010, 22:45

    Simba had een lange reis moeten maken. Hij zuchtte. Hij vroeg zich af waar zijn dochter was gebleven, ze was ineens verdwenen.. Zuchtend sprong hij in een boom. Hij moest overnachten, en dat zou hij dit keer veiliger doen dan de vorige keer. Hij likte even zijn wond weer schoon en keek naar het verre noorden. Ze zou wel terug komen had Nala gezegd.. Simba had het niet geloofd. Het duurde nu al heel lang.. en Simba maakte zich zorgen om zijn dochtertje. Hij strekte zich uit en keek over de vlaktes. Hier en daar graasden wat gazelle's maar Simba had weinig trek.. Gapend rekte hij zich nog eens uit, en tuurde weer in de verte. Hij was niet zo ver weg van zijn Pride rots, maar toch vond hij het maar raar om hier te zijn.. Hij keek nog eens om zich heen, ging staat op de tak waar hij op had gelegen, en brulde zo hard hij kon. De gazelle's namen de benen, vogels vlogen weg en de andere dieren keken verschrikt op. Simba keek om zich heen, of hij zijn dochter ergens kon zien, maar er was geen sprankje hoop.. De wolken kwamen terug, en het begon zachtjes te regenen. 'Ook dat nog eens' zei hij met een frons op zijn gezicht. Ze zou wel terug komen .. Het moest ..
    Searching.. 2rf93s2
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara zo 04 jul 2010, 23:04

    Kiara sloop door het hoge gras. Ze had honger en zin om te jagen. Toon was even ergens anders dus ging ze zelf op pad. Gelukkig liet Toon het toe dat ze alleen wilde jagen. In tegenstelling tot haar vader waarbij ze echt niets alleen mocht doen. Ze zag een paar gazelle’s. Ze maakte zich klein en sloopt rustig dichterbij de dieren. Ineens hoorde ze net als die beesten een leeuw brullen. Ze was te geconcentreerd op de dieren om de brul te herkennen. Toen de beesten begonnen te rennen ging Kiara en snel achter aan. Ze zag een gazelle die mank rende. Ze rende op het dier af en sprong op hem. Ze haalde hem onder uit en beet in zijn strot. Het bloed spoot uit de nek van het dier. De gazelle deed nog een paar stuiptrekkingen en was toen dood. Het begon iets te regenen maar Kiara gaf er niets om.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba zo 04 jul 2010, 23:11

    Simba strekte zijn rug, en ging weer liggen. Hij had een leeuwin van verre zien aan komen, en hij kwam haar bekend voor. Hij dacht eerst dat het iemand van zijn Pride was, maar daar was de Leeuwin te ver weg van. Ineens herkende hij de leeuwin. Een steek van verdriet, boosheid, bezorgdheid ging door hem heen. Hij sprong van de boomstam af, en liep op een sukkeldrafje richting zijn dochter. 'Kiara!' riep Simba naar zijn dochter. 'Ik was zo bang dat ik je nooit meer zou zien!'. Hij rende nu op haar af, en stopte voor het dier dat ze had gedood. 'Heb jij dat gedaan?' was de vraag. 'Ik had dat nooit van jou gedacht.. Dat je zo in je eentje een wild dier kon vermorzelen..' mompelde Simba bewonderend. Ineens kreeg hij een boze uitdrukking. 'Wat haal je wel niet in je hoofd om zo maar te vertrekken!' zei hij kwaad.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara zo 04 jul 2010, 23:20

    Kiara keek met haar bek onder het bloed toen ze haar naam hoorde. Dit stem die kwam haar bekend voor het was de stem van haar vader. En ja hoor een paar tellen later kwam hij op der afgerend. Hij riep dat hij bang was dat hij der nooit meer zou zien voor ze het wist mompelde ze zacht. ”Dat was ook de bedoeling.” Als snel stond hij voor haar en haar prooi en zei dat hij het nooit gedacht had dat ze dat kon. ”Ik had ook nooit de kans he om me te bewijzen ik moest alles maar dan ook alles met bewaking doen!” Voor ze het wist werd haar vader boos op haar en schreeuwde hoe ze het in der hoofd kon halen om weg te gaan. ”O dat is heel makkelijk hoor omdat ik helemaal niets maar dan ook niets van me vader mag. Dat ik alles met bewaking moest doen ik mocht niet eens alleen jagen.” Ze draaide haar om en wilde weg lopen.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba zo 04 jul 2010, 23:39

    Simba kon zijn oren neit geloven. 'Was het de bedoeling dat ik je nooit meer zag?! Ben je wel lekker in je hoofd?! Liefje ik was dood ongerust!' schreeuwde hij ongelovig. 'En nee je had inderdaad geen kans om je te bewijzen, maar liefje .. Het was allemaal voor je eigen best...' hij stopte abrupt in zijn zin. Hij rook een andere leeuw aan haar. Hij sprong voor haar toen ze zich omdraaide en weg wou lopen. 'Zit je bij een andere troep?!' vroeg hij vals aan haar. Hij snuffelde aan haar. 'Je zit echt in een andere troep' zei hij met een verdrietige uitdrukking op zijn gezicht. 'Waarom.. Waarom kiara?.. Ik liet je je gang niet gaan, omdat het er gevaarlijk was.. Ik wou alleen zeker er van zijn dat je niets op zou lopen..' zei hij zachtjes en vol pijn in zijn stem'.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara zo 04 jul 2010, 23:50

    Kiara had gehoopt dat hij het niet had gehoord dat ze zei dat het de bedoeling was. Jammer genoeg had hij het wel gehoord. ”Ja het was de bedoeling dat je me niet meer zag ik werd gek dat ik niets mocht van je kom op ze ik ben 2 jaar ik ben geen klein welpje meer!” ze begon steeds harder tegen haar vader te schreeuwen. Ze had het helemaal gehad toen haar vader zei dat het voor der eigen bestwil was. ”Voor me eigen bestwil je sloot me nog net niet op!” Toen ze weg wilde lopen sprong hij ineens voor haar. Hij had blijkbaar Toon geroken. Eerst vroeg hij het nog en later voor dat ze kon antwoorden wist hij het zeker. ” Ja ik zit bij een troep ja en waarom omdat ik geen bal van je mocht. En door mij alles te verbieden ben ik zo rebels geworden.” Ze keek haar vader erg boos aan.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba zo 04 jul 2010, 23:55

    Simba voelde opnieuw de boosheid opkomen, maar ook verdriet. Hij zuchtte en ging zitten. Hij wou het liefste tegen haar schreeuwen, maar hij wist dat, dat toch niet zou helpen, dus hield hij zich netjes in. 'Er waren dingen gezien in de jachtvelden, waarbij ik je liever niet in de buurt wou hebben, daarom dat ik je met begeleiding liet jagen. Ik heb je nooit op willen sluiten .. Je hebt het me ook nooit verteld! Je loopt gewoon weg, je moeder is dood ongerust, en ik ook' zei hij zachtjes, en keek haar treurig aan. 'Ga alsjeblieft met me terug naar de rots .. Alsjeblieft Kiara .. we missen je allemaal ..' zei hij treurig. Hij keek haar onderzoekend aan. Ze was veranderd sinds de laatste keer toen hij haar had gezien. Ze was iets groter, en had een iets minder mooie vacht dan normaal. Dat zou vast komen van de jacht vandaar net.. Of door die nieuwe leider die ze had. Hij voelde opnieuw de woede opborrelen. 'Is die leider beter dan ik?' vroeg Simba nors.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 00:10

    Kiara hoorde haar vader zuchten en zag hem gaan zitten. ”Ik heb het vaak genoeg gezegd tegen jou en mam. Maar jullie luisteren nooit naar me. Jij was weer te druk met koningetje spelen en mam weer met jagen waarbij ik niet mee mocht.” Kiara was echt goed boos op haar vader. Ze had al door dat hij express treurig ging kijken en ja hoor zoals verwacht kwam het smeken van haar vader of ze mee terug wilde komen. ”Nee ik kom niet meer terug. Dan ben ik me vrijheid weer kwijt. En ik laat Toon niet in de steek.” Ze merkte dat haar vader steeds bozer werd maar daar trok Kiara zich niets van aan. ”Toon is tenminste een leider waarbij ik alleen op pad mag. En ik ga niet bij hem weg ik ben verliefd op hem en ik ben zijn alfawijfje.” Het laatste zei ze echt super duidelijk.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba ma 05 jul 2010, 00:19

    Simba hield het niet meer en schoot omhoog. 'Je bent zijn wat?!' schreeuwde hij brullend. 'Jij hoort niet in zijn troep en dat weet je donders goed! Kiara je hoort niet bij hem! Je hoort in onze roedel! Jij hoort de opvolger te zijn! Ik heb geen andere welpen die me kunnen opvolgen Kiara .. Je kan onze bloedlijn niet stop zetten door een domme fout van mij en je moeder!' zei hij grommend. Hij stond dreigend voor zijn dochter, hij was razend. Hoe kon ze dit doen?! Het was haar eigen troep die ze de rug toe wees. 'Hoe kun je je ouders zo teleur stellen?' brulde hij opnieuw
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 00:33

    Kiara schrok even toen haar vader omhoog schoot. Hij begon zoals gewoonlijk te schreeuwen tegen haar. ”Ja ik ben zijn alfawijfje! En ik hoor niet in jou troep! Ik wil niet gevangen zijn en al zeker niet jou opvolgen en de bloedlijn zal niet stop gezet worden hoor! En het is jou eigen schuld dat ik weg gelopen ben. Bij Toon mag ik zijn zoals ik ben bij jou kan ik dat niet dan moet ik het brave koningsdochtertje zijn. En begin maar weer zo dat ik jullie teleurstel dat boeit me niet. Ik wil vrij zijn en niet gevangen.” Kiara was echt woedend op haar vader. Ze wilde weer weglopen.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba ma 05 jul 2010, 00:39

    'Fijn' mompelde hij. 'Ga je eigen gang maar' zuchtte hij. Hij keek om zich heen. De regen was ondertussen in een hoos bui onstaan. Zuchtend schudde hij zijn vacht uit, en liep richting een meertje. Hij ging liggen en keek naar zijn weerspiegeling. 'Ik hoop dat je gelukkig word' gromde hij binnenmonds, stond opnieuw op en liep op een drafje weg. Wat dacht zijn dochter wel niet? Dacht ze nu echt dat ze het zonder hem zou overleven? Ze was misschien 2 jaar oud, maar die Toon zou vast niet genoeg ervaring genoeg hebben als Simba. Bij die gedachte kreeg hij een rilling over zijn rug. Hij zou haar zelf wel in de gaten gaan houden voor het geval dat..
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 00:45

    Flame kende alle wegen richting de rots van Simba. Ze had zelf heel lang in de roedel gezeten, maar ze durfde nooit ver weg te gaan zonder haar moeder of vader. Ze snoof lichtelijk geïrriteerd toen het ging regenen. Ze had nog niets van Baltimore gehoord, ze had verwacht dat het niet zo lang zou duren. Helaas duurde het langer dan verwacht. Ze wou zo snel mogelijk een einde maken aan die stomme leider. Die stomme Simba had haar vader verbannen, inclusief haar zelf. Haar vader, omdat hij ooit de leider van The Pride was geweest, nu was hij niets meer volgens Simba. Simba was nooit zo geweest.. Flame had hem zelfs wel Interessant gevonden .. Helaas keerde hij elke keer zijn rug naar haar toe, omdat ze de prinses was. 'Mijn vader.. Ik zal hem wreken' had Flame tegen Simba gezegd. Sindsdien werd ze overal bewaakt door Leeuwinnen. Ze dachten altijd dat wanneer ze te dichtbij Simba kwam, ze kon uithalen. Elke avond praatte ze bij met een buitenstaander. Ze was geen spion, ze vertelde ze niets interessants over The pride. Het ging altijd over andere dingen. Haar wraak plannen waren ooit wel eens aan bot gekomen, en daar wou de buitenstaander graag bij helpen. Flame was nog nooit zo bloeddorstig geweest als toen. Ineens rook ze twee andere leeuwen. 1 Leeuwin, en ... Simba! Flame's orange ogen schoten over het veld, en probeerde hem te vinden. Kiara zag ze. Ze liep er op haar kussentjes van haar poten op af, zodat Kiara haar niet hoorde aan komen. 'Heey koningsdochter' zei Flame met een valse grijns plus ondertoon
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 00:52

    Kiara zag haar vader weg lopen en deed er niets mee. Alleen bleef Kiara over met haar prooi. Ze kon nu tenminste rustig haar eten op eten zonder dat haar vader tegen haar schreeuwde. Ze merkte niet dat er een andere leeuwin op haar afkwam. Ineens uit het niets hoorde ze Heey Koningsdochtertje. Kiara schrok ietsjes en keek waar het geluid vandaan kwam.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 01:01

    Flame zag dat ze schrok van het bezoekje van haar. Flame lachte vals hard op. 'Je bent ook wel dom, om je omgeving niet in de gaten te houden hm? Naïf misschien' grijnsde Flame vals. 'Moet je niet naar je pappie? om je te laten beschermen door hem' lachte ze gemeen naarKiara. Flame ging zitten en sloeg haar staart rond zich, maar haar puntje ging op en neer om te laten zien dat ze niet gestresst was, maar dat ze zo kon aanvallen als ze daar zin in had. Een dominante houding had ze. 'Ow je hebt een nieuwe leider ruik ik' zei Flame iet wat gespeelt verbaasd. 'Ik dacht dat je papa's kleine meisje nog steeds was' grijnsde Flame vals. 'Helaas, nou dan heb ik nergens meer om bang voor te zijn toch?' zei Flame gespeeld vriendelijk. Flame stond op, en liep nog steeds op haar kussentjes, zodat je het weer niet kon horen. Ze keek vals naar Simba. Ze ging in de aanvals stand staan. Nu is mijn kans dacht ze.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 01:14

    Kiara herkende Flame maar al te goed. ”Wat moet je nu weer Flame?” Toen Flame over Simba begon en of ze niet naar pappie moest werd Kiara boos. ”Ik ben weg gegaan van de koningsrots als je het zo graag wilt weten!” Kiara was al boos vanwege haar vader en nu helemaal ze haalde uit naar Flame toen ze begon dat Kiara papa’s kleine meisje was. ”Ik kan voor mezelf zorgen hoor als je dat maar weet en ik heb geen nieuwe leider ik ben er zelf 1 ik ben een alfawijfje.”
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 01:21

    Flame trok een wenkbrauw op toen ze een klauw van Kiara zag voorbij gaan. Ze lachtte Kiara uit. 'Denk je nu serieus dat je mij aan kunt? Je bent een jaar jonger dan mij' grijnsde ze vals, en richte zich weer op Kiara. Flame ging zitten, en keek haar rustig aan. Toen ze het niet verwachtte sprong ze boven op Kiara en gaf haar een uithaal met haar poot. Een valse uitdrukking kwam op haar gezicht te staan. 'Does it hurts' snauwde ze kwaad naar Kiara. 'Ik hoop het!' gromde ze vals. Ze sprong van de leeuwin af, en keek naar Simba. 'Hem krijg ik nog wel' mompelde ze.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 01:34

    ”Dat wil nog niets zeggen dat ik een jaar jonger ben dat ik dan slapper ben.” Kiara zag Flame gaan zitten en ze keek zelf even naar haar vader. Voor de het wist sprong Flame boven op haar en haalde uit naar haar. Ze voelde de nagels van Flame over haar schouder gaan. Even had ze een stekende pijn op haar schouder waarschijnlijk had Flame de schouder van Kiara open gekrabt. ”Nee het doet geen pijn.” Toen Flame van Kiara af was haalde ze keihard naar Flame uit. Kiara hoopte dat Flame nu ook verwond was. Kiara hoorde ook wat Flame zei. ”Ik mag me vader dan wel haten maar je blijft met je poten van hem af.”
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 01:40

    Flame voelde de nagels over haar gezicht heen gaan. Grommend keek ze naar Kiara. Ze ging dreigend staan. Een harde brul verliet haar bek, en gaf nogmaals een harde klap uit naar Kiara.'Kom dan! Kom me maar halen voor je vader in stukken ligt' grijnsde ze vals. Onweer lichte de vlakte op, maar Flame reageerde er niet eens op. Druipend liep ze dreigend op Kiara af. 'Kom dan' grijnsde ze nog valser. 'Je was toch zo dapper hm?' vroeg ze kwaad. 'Kom me maar halen dan!' schreeuwde ze en sprong op nieuw boven op Kiara. Door de modder op de grond schoven ze een stuk overde grond, en kwamen tot stilstand door een rots. Flame duwde zich af op de buikvan Kiara en sprong op de rots. 'Ooit zal dit gebied van mij zijn, dus wees maar onderdanig'grijnsde Flame kwaadaardig.
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 01:59

    Kiara stotende de klap van Flame nu af. Kiara zag Flame weer op haar afkomen en voor ze het wist sprong ze weer op haar. Terwijl Flame op haat stond geleden ze door de modder. Kiara kwam met haar rug tegen de rots aan en kreeg een stekende pijn in haar rug. Flame sprong op de rots maar zetten der eerst af op de buik van Kiara. En ze begon te zeggen dat het gebied ooit van haar zal zijn. ”Dat lukt je nooit er zal altijd iemand zijn om je tegen te houden. En ik zal nooit onderdanig tegen jou doen.”
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 02:06

    'Ooit krijg ik je vader neer dat zweer ik je Kiara! En het maakt me niet uit wie me tegen houdt! Want niemand zal mij ooit tegen kunnen houden als ik de troep van je vader hebt' grijnsde ze vals. Simba had Flame in de gaten gekregen en was brullend op hen af gekomen. 'Daar is je papa al' gniffelde ze. 'Misschien wil hij ook een paar klappen' grijnsde ze vals. Voordat Simba te dicht bij kwam sprong ze van de rots af. 'Ik zie jou nog wel' gromde ze naar Kiara.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba ma 05 jul 2010, 22:48

    Simba was naar het meertje toe gelopen en dronk van de waterpool. Het was verfrissend, maar iets was er niet in orde. Hij keek naar zijn zelf beeld en zuchtte op nieuw. 'Wat moet ik nu..' mompelde hij. Ineens hoorde hij iets. Hij hoorde Kiara praten tegen een ander wezen. Simba keek om en zag tot zijn grote schrik dat het Flame was. Oplettend hield hij ze in de gaten. Regen stroomde uit de lucht, en het veld was modderig en drassig. Ineens haalde Flame uit naar Kiara. Simba wou iets doen, maar hij wou eerst zien of zijn dochter wel daadwerkelijk voor zich zelf kon zorgen. Kiara sloeg terug, en dit liep uit de hand zag Simba. Flame brulde luid, en viel Kiara aan. Ze gelden een heel stuk over de grond, en kwamen terecht tegen een rots. Hij zag dat Kiara goed was geraakt door de rots. Hij zette het op een drafje richting Kiara en Flame. Hij versnelde zijn pas toen hij dichter bij kwam, en gromde kwaad naar Flame. 'Wat moet jij hier?' gromde hij kwaad. Flame was iets verder weg, maar keek toch om. Simba richtte zijn aandacht eerst op zijn dochter. 'Kiara gaat het?' vroeg hij gespannen.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 22:50

    Flame trok een wenkbrauw op toen ze zag dat Simba er aan was gekomen. Hij stond bij zijn dochter en vroeg of het wel goed ging. Flame schoot in de lach. 'Je ziet toch dat ze gewond is? Of takel je zo snel af?' gniffelde ze. Ze keek Simba onderzoekend aan. 'Wat ik kom doen? Ik was opzoek naar jou om je een les te leren, maar je dochterje is ook goed hoor' grijnsde Flame vals. 'En Kiara, kom maar niet meer aan Baltimore, want ik sla je hoofd van je romp' gromde ze kwaad. Met deze woorden verliet ze de vlakte

    [ gone]
    Kiara
    Kiara
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 147
    Punten : 890

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfawijfje]
    Leeftijd: 3 Years
    Partner: Toon, You are the love of my life. I never want to lose.

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Kiara ma 05 jul 2010, 23:21

    Kiara zag haar vader aan komen gerend en zuchten al gelijk. Hij liet haar echt niet met rust terwijl ze duidelijk genoeg was geweest. Kiara had een harde klap gekregen toen ze tegen de rots aan kwam. Kiara pikte het niet dat Flame begon te lachen omdat Kiara gewond was. Ze stond op en haalde keihard uit naar het gezicht van Flame. Kiara begon door te krijgen dat Flame wraak op Simba zou nemen via haar zelf. Kiara moest gaan oppassen. Ze wilde graag naar Toon toe maar dat zou nu wel niet meer gaan omdat haar vader weer te bezorgt om der was. Hij vroeg gespannen of het met haar ging. De gespannenheid hoorde je gewoon aan zijn stem. ”Ja het gaat doe niet zo bezorgd.” zei ze snel.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Simba ma 05 jul 2010, 23:48

    Simba keek een beetje gekwetst naar Kiara. 'Ik wou je alleen helpen' mompelde hij. Hij keek naar de wond van Kiara, en likte het een beetje schoon. 'Goed, ik laat je met rust' mompelde hij. Hij stond op, en nam de benen. Hij ging terug naar zijn eigen plek waar hij thuis hoorde. Gapend liet hij zich zelf ergens op de grond zakken en keek over de vlakte. Hij zou Kiara in de gaten gaan houden dat wist hij 100% zeker
    Toon
    Toon
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 95
    Punten : 599

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfamannetje]
    Leeftijd: 5 years
    Partner: ♥You look at an happy single♥

    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Toon di 06 jul 2010, 13:57

    Toon had honger en sloop door het lange gras richting zijn prooi. Toen hoorde hij andere leeuwen met twee bekende stemmen. Simba en Kiara. Luid gromde hij en begon hij te rennen. Hij leek amper de grond te raken Zijn blik was vastberaden en hij naderde de groep. Hij stootte af en sprong hoog de lucht in en vloog over Kiara heen. Toen hij lande keek hij boos naar de andere twee leeuwen. "Simba!" Zei hij woedend. Daarna richtte hij zich naar de andere leeuwin. Hij gromde luid en zijn lange scherpe tanden waren duidelijk zichtbaar. Hij keek Simba aan. "Laat je dochter toch eens los. Ze heeft je niet nodig!" Zei hij nors tegen hem. Hij gaf Kiara snel een neusje maar daarna haalde hij uit naar de leeuwin. Zijn lagne scherpe klauwen zette hij op haar vacht. Hij greep haar vast en nam haar met zijn tanden bij haar nekvel vast. "Blijf van Kiara af." Siste hij erdoorheen.

    Gesponsorde inhoud


    Searching.. Empty Re: Searching..

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 28 maa 2024, 16:43