Wild Life

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Aanvragen

    Toon
    Toon
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 95
    Punten : 599

    Dierenprofiel
    Roedel: Dark Light [Alfamannetje]
    Leeftijd: 5 years
    Partner: ♥You look at an happy single♥

    Aanvragen Empty Aanvragen

    Bericht  Toon wo 30 jun 2010, 23:50

    Hier kun je een aanvraag voor een troep plaatsen, er zijn wel een paar regels aan verbonden:
    - als je aanvraag is verwijdert en je geen bericht heb gehad om je troep te openen betekent het dat je aanvraag is afgekeurt, je hoeft hem dan ook niet nogmaals te plaatsen, want dan wordt hij nogmaals afgekeurt
    - Je mag je eigen gebieden erbij plaatsen maar let op!, deze gebieden mogen nog niet bestaan, je moet ze dus zelf bedenken!
    - Bedenk zelf even of het wel slim is om een aanvraag te plaatsen, omdat er ook nog andere bestaan, en te veel is ook niet leuk. Denk even aan de hoeveelheid spelers die er bestaan.
    Simba
    Simba


    Aantal berichten : 10
    Punten : 32

    Dierenprofiel
    Roedel: My own one Simba's pride
    Leeftijd: 10
    Partner: Nala

    Aanvragen Empty Re: Aanvragen

    Bericht  Simba zo 04 jul 2010, 22:57

    Bij deze vraag ik aan : Simba's pride

    Simba's pride is een goede troep. We doen wat we horen te doen, de Natuur in zijn balans houden. Deze Pride is alleen vanmijn account.. Maar ik ben in de toekomst het te delen met mijn toekomstige vrouw Nala (als iemand die gaat spelen, en anders mijn nieuwe partner)
    Als ik tijdelijk afwezig ben, geef ik dus mijn partner de leiding. Aangezien, ik die nog niet heb zullen the Béta's het van mij over nemen

    Regels van de troep:
    - Respect voor elkaar
    - Niet doden in de troep
    - Alleen de Alfa mag Kittens maken
    - Bescherming aan de welpen, en de zwakke
    - Verraad, uit de troep

    Rangen

    Alfa's: Simba & (toekomstige partner)

    De leden die in deze Troep zitten, moeten respect voor de Leiders hebben, en de Beschermers

    Béta:
    -...... ( moet nog komen)

    Deze leeuw(in) speelt ook een grote rol qua leiding van de troep. Ook zal deze de leiding soms even over kunnen nemen, en zal ook voor trainer ingeschakeld worden. Deze rang is ook zeer belangrijk.

    Gewone leden:

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    (Moeten dus ook nog komen)

    Deze leden kunnen in de Troep groeien naar bijv. Béta. Je kan je zelf opgeven voor welke Rang je wil vechten.

    welpjes

    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Deze groep spreekt van zelf. Hier komen de welpen te staan van Simba. Simba mag elke leeuwin dekken in zijn Pride, dus alle welpen die worden geboren krijgen een andere Rang toe gewezen. Bijv. Simba dekt een Béta, word de welp automatisch Béta. De welpen doen tot hun 1e jaar niet mee aan jagen, en trainen.


    Jonge Welpen

    -
    -
    -
    -
    -

    hier in zitten de welpen die net een jaar oud zijn. Ze beginnen net met hun training, en jacht oefeningen. Als de welpen naar 3 jaar zijn gegaan, gaan ze naar de rang, of de gewone leden toe.

    Welpen oppas
    -
    -
    -
    -

    Deze taak is weggelegd voor de Leeuwinnen. Deze leeuwinnen zorgen voor de welpen als hun moeder op jacht is, of aan het trainen is.

    Beschermers:
    -
    -
    -
    -

    Deze rang is voor de leeuw, maar ook voor de leeuwin die veel lef kan tonen. Deze leeuw(in)en zorgen naast de Alfa's en de béta's er voor dat er geen indringers in de troep komen. Zoals buitenstaanders. Ze zorgen er ook voor dat geen vreemde leeuw(in)en in hun gebied kunnen komen.

    Tweede kans leeuw(in)en:
    -
    -
    -

    Dit is de groep die zich nogmaals moeten bewijzen aan de Alfa

    Hoe kom je in de troep?
    Maak een topic aan waar je naar Simba brult of naar 1 van de leiders. ( Beta/ of mijn toekomstige partner) Hoe groter je post, hoe beter je ABN, deste sneller kom je in de troep. Gedraag je naar de goede kant.



    Activiteiten:

    Er komen veel activiteiten zoals groepstrainingen maar ook individueel. Voor de individuele komt een soort rooster zodat je weet wanneer je getraind kan worden.



    De links van de Individuele training worden via PB verstuurd, wanneer hoelaat en waar.
    Gebieden die ik graag zou willen hebben:

    Drinkpool
    Jachtveld

      Het is nu ma 20 mei 2024, 11:17