Wild Life

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Flame zo 04 jul 2010, 16:11

    Heey allemaal!

    Ik doe al een tijdje aan RPG's en dit is nu net een nieuwe die ik heb gekregen via een vriendin van mij die ook op HH zit. Zelf zit ik op HH (horse home) WS (wolfstory) Anime, Dragen world (al een klein tijdje niet meer)Alagesiä en op Tokio Drift.. Alleen zijn deze site's allemaal een beetje Inactief geworden. Ik vind dit erg jammer. Ik doe me uiterste best om het in me eentje nog een beetje leuk te maken.. Maar dat lukt niet echt .. Maar goed terug op het onderwerp en mijn ideeën. Zoals je ziet zit ik best wel op een aantal RPG's (heb ze niet allemaal genoemt, ben er een heleboel vergeten XD). Nu vergelijk ik bijna altijd de RPG's site's met elkaar. Dus met deze site ook.

    Punt 1. We hebben niet zoveel mensen op deze site zitten. Ik neem aan dat jullie dat wel heel graag willen. Denk na over Link partners.

    Punt 2. De logo verteld niet echt heel erg veel over wat de RPG inhoudt. Bij Wolf story zie je een wolf, bij Horse home zie je een Paard met een ruiter, ga zo maar door. Als je het Logo een beetje aanpast met bijv. een leeuw er op met zijn troep of iets dergelijks. Weet iedereen waar het over gaat. ( Ik was zelf eerst een Cheetah.. omdat ik dacht dat het een RPG was voor de safane.. )

    punt 3. Er kunnen meer Gebieden komen. ( ik zal later neer zetten wat voor gebieden..)

    Punt 4. BIj wolf story word er verteld wat voor Seizoen het is. Dit staat bij het portal. Als je dat er neer zet, kan niemand meer zeggen dat het winter is, terwijl de ander zegt dat het zomer is. In Afrika zal het er nooit echt sneeuwen .. Maar je snapt wat ik bedoel

    Dit waren een beetje mijn ideeën. Ik wil niet zeurderig over komen of zo hoor.. Het is jullie RPG en het is weer eens iets anders dan normaal! Dus ik denk dat ik het hier heel leuk ga vinden! Ik wou alleen eventjes mijn Iedeetjes kwijt !

    Mvg

    Flame
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Re: Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Baltimore zo 04 jul 2010, 19:49

    @punt 1: daar zijn we al mee bezig Wink

    @punt 2: daar zijn we al mee bezig.

    @punt 3: klopt, maar we kunnen er momenteel geen meer verzinnen, we hebben trouwens ook nog 4 niet zichtbare gebieden voor gewoone leden , maar wel voor leden van de troepen. de gebieden moetn trouwens wel een beetjes bij afrika passen

    @punt 4: jah das wel handig, alleen dat moeten we nog uitvogelen.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Re: Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Flame zo 04 jul 2010, 19:51

    Ok! Nou ik ben blij dat er al aan een heleboel dingen word gewerkt! Dan voel ik me iets minder dom *grijns* ik dacht misschien dat jullie dit anders zouden opvatten zoals de meeste dat wel eens doen op RPG's *grijns*

    Hier wat ideeën voor het logo ! En de gebieden staan er onder!

    Spoiler:

    Ik weet van de gebieden dat ze er niet echt goed uit zien voor een forum, endat ze waarschijnlijk ook niet gaan passen, maar ik wil jullie alleen op gedachten brengen!
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Re: Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Baltimore di 13 jul 2010, 23:11

    heel goed van die gebieden! we gaan ze binnkort plaatsen bedankt!
    Chica
    Chica
    LVDM Aug 2010
    LVDM Aug 2010


    Aantal berichten : 40
    Punten : 160

    Dierenprofiel
    Roedel: The Baltimore's
    Leeftijd: 3
    Partner: Balt?

    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Re: Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Chica di 13 jul 2010, 23:15

    Inderdaad erg goed plan!

    Gesponsorde inhoud


    Een paar dingen, Seizoenen extra plekken Empty Re: Een paar dingen, Seizoenen extra plekken

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do 16 mei 2024, 17:42