Wild Life

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Alfa?

    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Alfa?

    Bericht  Flame zo 04 jul 2010, 13:59

    Flame was nog niet een week in Wild life, en ze had al een troep gevonden waar ze in wou. Ze rende zo hard haar benen haar konden dragen over de zandvlakte. Er lag een boomstam waar ze op sprong en op ging liggen. De zon scheen op haar goudkleurige vacht. Haar orange ogen tuurde in de verte of ze de alfa al zag. Ze had hem nog niet gezien, dus brulde ze maar. Ze trok haar bek open, waardoor haar grote tanden zicht baar waren. Een grote lange zuivere brul was de horen. ' Baltimore! Ik heb een vraag voor je!' brulde ze naar hem. Ze ging goed liggen, legde haar voorpoten voor haar uit, en ging liggen wachte totdat de alfa zou komen. Het gebied was groot en mooi. Ze keek naar de prooidieren die rond renden. Ze vroeg zich af of het goed was of ze even ging jagen. Dat zou vast wel goed zijn. Flame sprong zachtjes van de boomstam af en liep zachtjes op haar kussentjes zodat ze geen geluid zou maken. Ze rende achter een gazella aan en beet het hulpeloze dier gelijk dood. Ze begon het dier op te peuzelen


    Laatst aangepast door Flame op zo 04 jul 2010, 14:11; in totaal 1 keer bewerkt
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Baltimore zo 04 jul 2010, 14:11

    Baltimore sprong van rots naar rots. Op een van de rosten hielt hij halt en ging hij lioggen . Hij tuurde wat rond in de omgeveing en likte zijn poten schoon die nog onder het bloed zaten van het gevecht met de vader van Chica. Nouja hij zat helemaal onder. Heel zijn lichaam onder het bloed van die vervelende en irritante leeuw. Hij trok zijn lippen op en bromde bij de gedachte aan dat beest, hij mocht hem nu al niet. Hij had eren brul van een leeuwin gehoord en stondna een tijdje op. het was een vraag voor hem. Rustig rende hij op het eluid af en stopte hij vlak voor de leeuwin. Hij dacht al dat hij wist welke vraag ze had. Hij ging vlak voor haar ziteen en keek haar wat droog aan. 'En wat is die vraag dan wel?' vroeg hij kalm aan haar. Zijn staart zwiepte over de grond en hij maakte kleine zand heuveltje door het bewegen van zijn staart. 'Ik denk dat je wil vragen of je in de roedel mag? is het niet?' Vroeg hij rustig aan hyaar en hij likte ondertussen zijn poten weer verder schoon. Af en teo haalde ihj zijn poot langs zijn bek om die ook weer wat witter te maken. Na een tijdje keek hij de leeuwin aan.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Flame zo 04 jul 2010, 14:16

    Ze was ondertussen zich aan het likken, de bloed van haar poten en gezicht af toen de alfa er aan kwam. Ze sprong van de boomstam af, zodat ze lager dan hem stond. 'Ja' glimlachte ze. Ze ging zitten en haar staart ging ook zachtjes heen en weer. 'Heel graag Baltimore' zei ze tegen de leeuw. Ze bekeek hem eventjes en vroeg zich af of ze er echt wel in zou kunnen komen. Ze hield de leeuw goed in de gaten, en nam de leeuw in zich op. Ze keek hoe hij zich zelf schoon likte.

    [ sorry voor korte post .. ik probeer zo veel mogelijk te posten maar ik ben er niet ]
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Baltimore zo 04 jul 2010, 14:23

    Baltimore knkte naar haar. 'Hmm, jij wilt dus in de troep'Zei hij met een wat valsere stem. Hij stond op en liep een rondje om haar heen. Ze leek hem een beetje soft, té soft. Hij fronste even en ging weer voor haar zitten. 'waar kom je vandaan, wat was je vorige roedel, en wie zijn je ouders?' Vroeg hij kort af aan haar. Wat meer informatie zou bij haar wel handig zijn, aan haar gedrag werdt hij namelijk niet veel wijzer. haar bouw was wel goed, helemaal niet verkeert. Hij bekeek haar even heel goed en ondertussen luisterde hij of hij al antwoordt van haar kreeg. ook zij begon haar poten schoon te likken van het bloed, die ze op haar poten had gekregen van een van de gazelle die blijkbaar haar prooi was geworden. hij hief zijn hoofd en keek haar weer aan. Zijn staart gleed weer over de grond, en zijn ogen had hij tot spleetjes gemaakt tegen de felle zon die er vandaag scheen.

    [geeft niet, je moet er gewoon nog ff inkomen Razz]
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Flame zo 04 jul 2010, 14:40

    Baltimore begon te praten. Vragen te stellen. Flame trok een wenkbrauw omhoog, en stopte met likken. 'Ik kom van de andere kant van Wild-life, Ik ben uit de roedel gezet, omdat ik met een buitenstaander praatte, En mijn moeder is vermoord door een olifant toen ze op jacht gingen. Me vader was de alfa, maar werd afgezet doordat hij het verloor van een andere leeuw' gromde Flame kwaad. 'Simba' mompelde ze. 'Als ik hem ooit tussen me klauwen krijg' mompelde ze zachtjes. Ze keek naar de alfa voor haar. 'Wil je nog meer weten?' vroeg ze dominant. Ze sloeg haar staart rond zich en haar puntje geen wat zenuwachtig op en neer. Ze bleef hem aan kijken.

    [ ja inderdaad XD de grote posten komen nog wel Razz]
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Baltimore ma 05 jul 2010, 13:43

    Baltimore luisterde aandachtig, hmm hier kon hij ook niet veel uit opmaken. Hij zwiepte met zijn stasart en opeens schoot hem iets te binnen. Kiara!! hij keek de leeuwin aan 'Hmm simba he?' Zei hij met een valse grijns 'Die gaat er nog spijt van krijgen dat die ze dochter zo slecht heeft opgevoedt om naar mij uit te halen'Bromde hij. 'Weetje..' Zei hij met een sierlijke grijns op zijn gezicht 'als jij nou eens die simba pakt, die is toch niet zo heel jong meer, en ik die kiara. Dan kunnen ze elkaar niet meer beschermen en zullen ze eens leren hoe ze zich moeten gedragen tegen de baltimore's.'stilte was er even 'Je bent euh, trouwens toegelaten'Bromde hij nog kort er achter aan. Baltimore had een moordende blik in zijn ogen en de wat dominante Flame stond hem niet heel erg aan. 'En dat kan ik ook bij jouw doen, als er iets me niet bevalt' Bromde hij weer. 'enm hoe heet je eigenlijk ?' vroeg hij nu kalmer. Hij ging weer zitten. Tijdens het vertellen was hij namelijk even opgestaan omdat hij nogal , zenuwachtig werdt aan de gedachten Dat kiara een lesje zou krijgen van hem, over hoe je met de Baltimore's om ging.
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Flame ma 05 jul 2010, 22:33

    Flame kreeg een valse grijns op haar gezicht toen ze te horen kreeg dat Kiara een lesje nodig had. 'Dat lijkt me een eer, om te doen' grijnsde Flame met een nog valsere grijns. 'Hebben we toch iets gemeen' glimlachte ze wat vriendelijker. Toen ze te horen kreeg dat ze in de troep zat knikte ze naar hem. 'Dat waardeer ik' zei ze, en deed iet wat onderdanig, om te laten zien dat ze wist wie de baas was. Flame hoorde zijn grommende stem dat hij dat ook bij haar kon doen. Ze knikte alleen maar, en liet haar schouder zakken. 'Mijn naam is Flame' zei ze tegen hem, en grijnsde even. Ze poppelde om naast Baltimore in de strijd te gaan tegen de twee leeuwen. Ze had er nu al veel zin in, om te zien hoe Simba haar smeekte om te stoppen. Dat hij dood mocht, maar dat zijn lieftalige dochter in leven moest blijven. 'Wat heeft kiara dan eigenlijk gedaan?' vroeg ze. Toen ze de naam over haar lippen liet gaan stond er een gemene blik in haar ogen.
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Baltimore za 10 jul 2010, 20:23

    Baltimore knikte 'elke leeuw of leeuwin heeft wel iets gemeen'Zei hij grijnzend' Hij luisterde de andere wordem af en knikte. Hij keek naar haar op toen ze zichzelf na een tijdje voorstelde 'Welkom bij de troep flame'Zei hij grijnzend. Hij ging op zijn zij liggen en legde zijn hoofd op de grond. hij likte zijn poten af en keek soms even naar de blauwe lucht. 'wat kiara mij heeft gedaan? ze heeft naar me uitgehaalt, omdat ze haar zin niet kreeg. Verwent kreng.Ookal is het weinig wat ze deed, het was tegen mij en dat pik ik niet' Hij keek op naar flame en bleef dr een tijdje aankijken, hij dacht dat ze wel nog wat ging zeggen maar een tijdje hoorde hij eigenlijk niks.

    (sorry flut post ben insp loos)
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Flame za 10 jul 2010, 21:54

    'Ik mag die leeuwin niet' mompelde Flame droog. Ze keek naar de lucht die langzamerhand veranderde van blauw naar grijs donker zwart. Flame gromde even. De regen tijd was al bezig, en dat vond ze niet zo heel erg prettig, haar vacht ging er vies van ruiken, en door de regen konden ze niet zo goed jagen. De eerste druppels kwamen al uit de zwarte grijze wolken. Flame keek naar Baltimore. 'Dankje trouwens' glimlachte ze even. 'Voor het toe laten in de troep' voegde ze er even aan toe. Ze stond op. 'Gaan we naar een plek om te schuilen?' vroeg ze vastbesloten.
    Baltimore
    Baltimore
    Beheerder
    Beheerder


    Aantal berichten : 150
    Punten : 1045

    Dierenprofiel
    Roedel: De Baltimore's(alfa)
    Leeftijd: 8
    Partner: Chica, i think so...

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Baltimore di 13 jul 2010, 22:41

    'ik ook niet dus daar zijn we het dn overeens, ook dat nog' zei hij grijnzend. Ook baltimore keek naar de donkere lucht. Hij hoorde de vraag van flame en knikte. Hij stond op en begon al te lopen naar een van zijn favorite plekjes. het was een grot met drie zijn smalle inhammen, precies breed genoeg voor balt. af en toe keek hij achter zich of flame volgde. dat zu ze wel doen zo niet dan zou hij haar wel halen ofzo. Hij ging in een van de inhammen liggen en nestelde zich er warm in.Hij zah flame al aankomen en lgde zijn kop op zijn poten. hjij zuchte op gelucht en keek hoe het begon te stort regenen. Hij had een hekel aan alleen regen, beter dan met onweer erbij.

    (flut post)
    Flame
    Flame


    Aantal berichten : 20
    Punten : 126

    Dierenprofiel
    Roedel: I know where i belong
    Leeftijd: 3
    Partner: I don't need them either

    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Flame di 17 aug 2010, 21:54

    flame trippelde achter haar koning aan en ging ook in een inham liggen. De regen kwam met bakken uit de hemel, en dat maakte Flame een beetje onrustig. Ze gaapte even, en probeerde zich uit te rekken voor zo ver datging in de inham. "En hoe gaat het met de troep?" vroeg ze geïnteresseerd. "Zijn er al weer nieuwe leden bij of dat nog niet?" voegde ze er nog aan toe. De onweer was er bij gekomen, en dat maakte Flame een beetje bang. Ze hield niet van onweer, aan de andere kant als ze kwaad was kwam het wel goed over bij haar.

    Gesponsorde inhoud


    Alfa?  Empty Re: Alfa?

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo 19 mei 2024, 10:32